SDG-kompas

Als je gebruik wil maken van het SDG-kompas is het nodig om in te loggen. Heb je nog geen account? Registreer je dan eerst.

Waarom heb je een account nodig voor het SDG-kompas?

Het SDG-kompas invullen doe je niet op een-twee-drie. Door het te koppelen aan een account, is het mogelijk om het SDG-kompas in verschillende fases te doorlopen zonder dat jullie werk verloren gaat.

Het SDG-kompas wijst de weg om de schoolwerking en het curriculum op te hangen aan de SDGs met een ruime blik op de wereld en de omgeving. Met het kompas maak je eerst van je school een blauwdruk die in kaart brengt hoe de werelddoelen al aan bod komen. Door deze oefening te doen wordt duidelijk hoe de werelddoelen nog beter geïntegreerd kunnen worden op school-en klasniveau. Of hoe je duurzaam denken en handelen op school aan de 17 werelddoelen kan aftoetsen.

Lees in de handleiding hoe je het SDG-kompas kan gebruiken.

SDG-kompas geblurd